Blogarchief

vrijdag 25 november 2016

MIJN ESSENCE MAKE-UP FOUNDATION/CONCEALER

Een van de goedkoopste make-up merken. Maar toch ben er bijna altijd wel tevreden over!

Foundation/ Concealer

Ik heb meerde foundation en concealers. Waaronder deze :


- Foundation pure nude 20 (€3,89)
-Foundation stay al day 10 (€3,89)
- Concealer stay naturel 02+01(€1,99)
- Soft touch mousse 04 (€2,99)
- Soft & natural 03 (€3,29)
Ik heb altijd eigenlijk foundation gehad van de essence. De foundation stay al  day heb ik echt in de lichtste moeten kopen terwijl ik altijd 2 heb. Van deze word je erg snel oranje.

De essence foundation mousse is echt een aanrader! Het werkt super goed en je word er echt niet snel oranje van.

De andere foundation pure nude werkt ook redelijk goed het lijkt echt naturel als je die op hebt en zit niet goed dat je het op hebt. Ook staat er op deze verpakking 'no make up feel' ,dat klopt ook je voelt echt niet dat het erop zit of dat het plakt.

Ik was erg benieuwd na de concealers van essence ik had al op youtube gezien dat mensen deze gebruikte ook als highlighter dus had ik er gelijk 2 verschillende gehad de 01 en de 02. Er zit echt een verschil tussen deze 2 kleuren. De concealer dekt ook goed en het blijft er echt mooi opzitten. Als je deze concealer gebruikt moet je eerst aan de onderkant telkens draaien en dan komt er wat in het kwastje, dat werkt echt fijn niet alleen het lijkt niet zo hygiënisch. Het jammere aan deze concealer is dat die redelijk snel opgaat, ik heb er misschien 2 a 3 weken meegedaan.

De tube foundation soft en naturel heb ik echt te oranje gehaald. Maar deze foundation werkt wel echt mooi, ik heb ook echt veel positieve reviews over gelezen. Alleen in deze tube zit maar 30ml, deze gaat ook echt snel op.

De aller fijnste foundation die ik nu vooral het meeste gebruik is toch wel de mousse van essence. Ook de concealers gebruik ik elke dag voor highlighter maar ook voor rode vlekjes weg te werken!

WAAR??!

Ik heb al deze artikelen bij de kruidvat gehaald en haal ze daar nog steeds!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten