Blogarchief

donderdag 24 november 2016

REVIEW AIR MAX 95



Ik heb gister deze nike air max 95 gekocht bij JDsports.
Ik wou deze schoenen echt al heel lang. Ze staan zo vet onder een nike tech fit broek of strakke broek. Ik heb maat 40 kwa schoenen meestal is dat al een dames maat maar bij deze winkel zijn dit nog net junior schoenen dus deze kostte €110,- . Als ik deze in maat 40 had gekocht maar dan dames was ik weer €70 meer kwijt dus dat scheelt toch weer een hoop! Het enige verschil tussen de junior schoenen en de dames schoenen is dat er bij de junior geen gel/air onder de voorkant van de schoen zit en bij de dames schoen is dat wel hieronder zie je het goed ;

Maar ik vind het niet zo erg dat er aan de voorkant geen air/lucht zit. Ik vind het allebei vet!
Ze lopen ook echt zoooooo fijn!
Hier zie je nog leuke onbekende feitjes over deze schoenen:



Ik raad ze zeker aan om te kopen! Het is ook een keer wat anders dan de anderen schoenentrends!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten