Blogarchief

maandag 24 april 2017

STIJLTANG SCHOONMAKEN??

STIJLTANG SCHOONMAKEN??!!



Na het schoonmaken
Ik gebruik mijn stijltang dagelijks om mijn haar stijl te maken. Ik heb deze stijltang al 2 jaar en hij begint nu wel echt vies te worden en een soort verbrand laagje lijkt het wel. Omdat hij het nog wel zo goed doet vind ik het ook zonde om een nieuwe te kopen terwijl deze het nog doet. Ik ging op zoek naar een oplossing om mijn stijltang schoon te maken aangezien je niet alles erop kunt smeren. Ik vond een artikel over iemand die haar stijltang schoonmaakte met een watje en alcohol. Ik ga voor jullie dit uittesten om te kijken of het werk. Ik heb hiervoor dus een watje en een klein flesje alcohol die je gewoon bij de drogist kan kopen.        

Toen ik klaar was met schoonmaken zag ik dat het gele op de stijltang niet echt was weg gegaan maar aan de zijkanten zag ik wel echt een verschil en op de platen. Er kwam echt veel spul vanaf. Conclusie: Het werkt goed op de platen mee schoon te maken maar niet echt de buitenkant.                                                                                                    
Voor het schoonmaken



  







Geen opmerkingen:

Een reactie posten