Blogarchief

donderdag 9 februari 2017

SNELLER BRUIN WORDEN IN DE ZOMER???!!

SNELLER BRUIN WORDEN IN DE ZOMER??TIPS

In de zomer als de zon dan eindelijk schijnt wil je natuurlijk zo snel mogelijk en zo bruin worden als het kan. Ik heb rond lopen neuzen op het internet en heb een paar dingen gevonden die ik heb uitgetest. 

Als eerste heb ik uitgeprobeerd babyolie insmeren en dan gaan zonnen. Ik heb de babyolie van het eigen merk van Kruidvat gekocht.  Toen ik lekker in Italië zat heb ik me helemaal ingesmeerd een paar keer per dag en het resultaat was echt goed. Ik was echt een stuk bruiner dus dit is een hele goeie aanrader om snel bruin te worden! De babyolie blijft ook lang erop te zitten dus je hoeft niet elke 5 minuten wat te doen. Maar pas op dat je het  niet te veel doet want je verbrand ook sneller.
€1,99 bij Kruidvat



















Water??!
Jup water. Ik heb een plantenspuit gekocht en gevuld met water. Als je dan gaat zonnen kan je om de 2 minuten spuiten om je benen, armen of buik. Het is lekker verfrissend en het werkt ook goed. Het enige nadeel hiervan is dat je echt om de 2 minuten moet spuiten of anders is het al opgedroogd. Maar het werkt wel goed!


Ook las ik dat je het best voor dat je op vakantie gaat een paar keer onder de zonnebank het schijnt dat je dan ook sneller bruin wordt en het langer erop blijft zitten. 

Ik heb nog wel een goede tip om jullie aan te raden. Als je snel vervelt of als je een droge huid hebt van t zonnen of dat je bruine kleurtje er te snel af gaat heb ik een goed product gevonden. Namelijk de Dove Bodylotion Summer Glow. Ruikt super lekker en geeft je nog een extra bruine tint (hier zit geen zelfbruiner in).


Hebben jullie nog andere tips om bruiner te worden? Laat het me weten in de reacties!!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten