Blogarchief

maandag 24 april 2017

REVIEW NYX TAME AND FRAME

REVIEW NYX TAME AND FRAME

Ik wil al heel lang de ABH (Anastasia Beverly Hills) dipbrow maar ik vind het toch net iets té duur. Ik was een Duitsland bij de DM winkel en echt alle make-up en haarproducten is haast goedkoper in Duitsland dan in Nederland dus ga ik vaak naar Duitsland om deze spullen te kopen. 

Ik was aan het rond neuzen bij de make-up en zag van het merk NYX een tame and frame potje liggen voor je wenkbrauwen net zoals de dipbrow van ABH. Het potje kostte €6,59 en in Nederland kost deze €7,31 bij de Douglas. In dit potje zit 5 gram. Er waren een paar verschillende kleuren verkrijgbaar waaronder;  Black - Blonde - Brunette - Chocolate - Espresso. Ik heb voor de kleur Chocolate gekozen.
Toen ik thuis was kon ik niet wachten natuurlijk met het testen van dit product. Ik gebruik om het product  aan te brengen een eyeliner kwastje van Essence.

Hiernaast zie je foto's van het product. Het product ziet er van buiten niet heel duur of goedkoop eruit maar neutraal een wit potje met een zwarte deksel. Toen ik potje opende zag het er mooi uit van binnen. Voor dat ik dit product aanbreng op mijn wenkbrauwen heb ik ze eerst geborsteld met een oud mascara borsteltje. Vervolgens begin ik eerst bij het begin van mijn wenkbrauw en zet ik een streep aan de onderkant. Ik merk bij deze stap dat het een niet een strakke streep wordt maar met vlekjes er tussen zoals je ziet op de foto hieronder. Vervolgens ga ik verder bij het einde van m'n wenkbrauw. Onderaan zie je hoe ik hiermee mijn wenkbrauw heb gedaan. Ik vind het wel een fijne dipbrow alleen ik vind de kleur niet bij mijn wenkbrauw passen. Ook is het best wel lastig om op te doen en duurt het lang.















Geen opmerkingen:

Een reactie posten