Blogarchief

maandag 24 april 2017

REVIEW ESSENCE POWDER& CONCEALER

Testing: Essence Camouflage Powder & Foundation + Essence Camouflage Full Coverage Concealer




Essence Camouflage Powder

Ik zag dit product al een tijdje liggen in de winkel en ik wou het al heldentijd uitproberen maar er was telkens niet de goeie kleur. Nu was bij de Kruidvat 1+1 gratis op elke make-up merken dus pakte ik mijn kans en heb ik 2 kleuren omdat ik niet zo veel verschil zag op mijn hand. Ik heb de kleur Ivory en Vanilla. 
Voor dat ik het poeder op mijn gezicht doe heb ik eerst nog vloeibare foundation op van Rimmel. Ik breng het poeder aan met een foundationkwast. Er komt wel veel poeder los als je met de kast door het potje gaat maar het poeder blijft wel goed op de kwast. Het verbaasde mij hoe mooi deze poeder eruit zag. Het poeder maakt je gezicht matt en dat geeft een mooi effect. Echter zie ik niet een groot verschil tussen de 2 kleuren die ik heb gekocht. Allebei passen ze erg goed bij mijn huidskleur.

Dit product kost €3,59 en is verkrijgbaar bij de Kruidvat.
Hieronder zie je een foto van de producten.










Essence Camouflage Full Coverage Concealer

Het was weer tijd om een nieuwe concealer te kopen en deze sprak me meteen aan. Het is een doorzichtig huls met een oranje deksel. De concealer heeft een grote applicator waardoor het makkelijk en fijn is om aan te brengen. Hij  geeft een mooie dekking en een als je een puistje heb bedek je deze al met 1 laagje. Ik ben zeker fan van dit product ook vooral omdat het goedkoop is.

Dit product heb je al voor €2,59 bij de Kruidvat.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten