Blogarchief

dinsdag 25 april 2017

HOE LANGERE WIMPERS KRIJGEN ZONDER PRODUCTEN TE KOPEN??

LANGERE WIMPERS KRIJGEN DOORMIDDEL VAN PRODCUTEN IN HUIS??!


Ik zat laats op youtube beauty hacks aan het kijken en ik zag een filmpje waardoor mijn leven echt een stuk verbeterd is. Het ging namelijk over hoe je langere wimpers kunt krijgen met producten die je thuis hebt. Toen ik het filmpje had gezien ging ik het meteen zelf uitproberen. Hieronder leg ik uit hoe ik dit heb gedaan.

Wat heb je nodig;
- Wattenschijfjes
- Oud mascara borsteltje
- Mascara



Oké je begint helemaal zonder mascara of wat dan ook op je wimpers. De eerste stap is om je normale mascara aan te brengen. Denk eraan dat je maar een laagje doet en niet gelijk een paar lagen. 

Als je een laagje mascara hebt aangebracht pak je je oude mascara borsteltje en de wattenschijfjes. Haal de bovenkant van het wattenscijfje eraf zodat je een pluizig gedoe nu ziet. Wrijf met je oude mascara borsteltje over het pluizige zodat de pluisjes aan je borsteltje zitten. Ga nu met je borsteltje waar de pluisjes aan zit over je wimpers. Als het goed is blijven de pluisjes aan je wimpers hangen. Breng nu weer een laagje mascara erover heen aan en je zult verschil zien! Je kunt dit zo vaak herhalen als je wil. Kijk wel goed uit dat de pluisjes niet te lang worden. Maar als dit zo is kan je die lange stukken gewoon afknippen of er af halen.

Laat het me weten bij de reacties hieronder of het jou ook is

gelukt en hoe!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten