Blogarchief

donderdag 9 februari 2017

BLOND WORDEN ZONDER TE VERVEN??!

BEAUTY HACK BLONDER HAAR ZONDER VERVEN??


Een paar jaar geleden was ik in Italië op vakantie. Ik heb donkerblond haar van mezelf. Ik wou toen al heel lang lichter blond haar maar of geen geld om het te verven bij de kapper of ik kwam er niet aan toe. Ik had al eerder ergens gelezen dat door de zon je haar lichter wordt. Ik heb lopen zoeken op het internet voor de beste middeltjes om je haar in natura lichter te laten worden door de zon tot dat mijn vader zei dat ik er citroensap is moest doen. Jullie kennen het allemaal wel dat gele citroenflesje met de groene dop in de koelkast. Ik dacht eerst dat hij een grapje maakte maar ik heb het geprobeerd en het werkte echt goed! Je moet eerst je haar echt goed borstelen en ja het wordt heel klefferig en het voelt vies en het stinkt maar dan heb je ook wat. Wie mooi wil zijn moet pijn lijden toch! Nou als je het spul erin hebt gedaan en dat mag best veel zijn want je wil niet dat er dalijk een halve pluk nog donkerder is dan de andere. Nadat je dit hebt  gedaan is het enige wat je nog hoeft te doen lekker in de zon liggen en lekker braden. Dit is een hele goedkope manier om je haar lichter te maken want het kost namelijk maar iets van €0,45 bij de albert heijn.





Geen opmerkingen:

Een reactie posten